Currency Converter:

Lot: 1

Güncel Fiyat: 40.000 TL Açılış Fiyatı: 40.000 TL Tahmini: TL Lot Sizde Değil Lot Sizde

MUSTAFA HALİM ÖZYAZICI (1898-1964)

Sülüs Besmele, ketebeli, 23x43 cm

- TL
Pey Ver Lot Sizde Peyiniz iletildi
İzleyici olarak girdiniz
Pey veremezsiniz.
Pey vermek için butonu sağa çekin
  • Canlı müzayede tamamlanmıştır. İlginiz için teşekkür ederiz.
  •  
  • Lotlar
  • Kazandıklarım
  • MUSTAFA HALİM ÖZYAZICI (1898-1964)-Sülüs Besmele, ketebeli, 
23x43 cm

    Lot No: 1

    Lot: 1

    MUSTAFA HALİM ÖZYAZICI (1898-1964)-Sülüs Besmele, ketebeli, 23x43 cm

    TLSatıldı
  • ABDURRAHMAN NACİM EFENDİ-Celi Tarık Zerendut Levha.Dönemine ait orijinal tezhibli.Ebced hesabıyla doğum tarihi düşülmüş şiir yazılı.
Ketebeli, 
40x43 cm

    Lot No: 2

    Lot: 2

    ABDURRAHMAN NACİM EFENDİ-Celi Tarık Zerendut Levha.Dönemine ait orijinal tezhibli.Ebced hesabıyla doğum tarihi düşülmüş şiir yazılı. Ketebeli, 40x43 cm

    TLSatıldı
  • HASAN SIRRI EFENDİ (1836-1907)-Kufi-Talik hat ile “Dü cihanda eger altın ola dersen nâmın, Sikkesi altına gir Hazreti Mevlânâ’nın” yazılı.
Ketebeli,
42x48 cm

    Lot No: 3

    Lot: 3

    HASAN SIRRI EFENDİ (1836-1907)-Kufi-Talik hat ile “Dü cihanda eger altın ola dersen nâmın, Sikkesi altına gir Hazreti Mevlânâ’nın” yazılı. Ketebeli, 42x48 cm

    TLSatıldı
  • SEYYİD MEHMED HULUSİ (D. 1847)-Sülüs Nesih hat ile Hilye-İ Şerif, Ayeti Kerimeler ve Esmaül Hüsna’dan isimler yazılı, (19. yy.)
37x24 cm

    Lot No: 4

    Lot: 4

    SEYYİD MEHMED HULUSİ (D. 1847)-Sülüs Nesih hat ile Hilye-İ Şerif, Ayeti Kerimeler ve Esmaül Hüsna’dan isimler yazılı, (19. yy.) 37x24 cm

    TLSatıldı
  • MUSTAFA HALİM ÖZYAZICI (1898-1964)-Sülüs levha. Mahmud Celalleddin Efendi’den naklen yazılı. Ketebeli. “Yöneldiğinizde
ferahlık veren yer iyidir”. 
27x47 cm

    Lot No: 5

    Lot: 5

    MUSTAFA HALİM ÖZYAZICI (1898-1964)-Sülüs levha. Mahmud Celalleddin Efendi’den naklen yazılı. Ketebeli. “Yöneldiğinizde ferahlık veren yer iyidir”. 27x47 cm

    TLSatıldı
  • ÇÖMEZ MUSTAFA VASIF EFENDİ (Ö.1852)-Nesih Karalama. Ketebeli. Kazasker Mustafa İzzet’in hat hocası olan hattatın nadir koleksiyonluk eserlerindendir. 
14x22 cm

    Lot No: 6

    Lot: 6

    ÇÖMEZ MUSTAFA VASIF EFENDİ (Ö.1852)-Nesih Karalama. Ketebeli. Kazasker Mustafa İzzet’in hat hocası olan hattatın nadir koleksiyonluk eserlerindendir. 14x22 cm

    TLSatıldı
  • HÜSEYİN GÜNDÜZ-Ayetel Kürsi
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi,
Güzel sanatlar Fakültesi, Geleneksel Türk
Sanatları Bölümü’nde ders vermektedir.
69,5x39,5 cm

    Lot No: 7

    Lot: 7

    HÜSEYİN GÜNDÜZ-Ayetel Kürsi Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi, Güzel sanatlar Fakültesi, Geleneksel Türk Sanatları Bölümü’nde ders vermektedir. 69,5x39,5 cm

    TLSatıldı
  • NECDET KALAY (1932-1986)-Çoban
İmzalı, 1982 tarihli,duralit üzerine yağlı boya,
30x15 cm

    Lot No: 8

    Lot: 8

    NECDET KALAY (1932-1986)-Çoban İmzalı, 1982 tarihli,duralit üzerine yağlı boya, 30x15 cm

    TLSatıldı
  • ALİ DEMİR (1931-2015)-Anadolu Kadını
İmzalı, 2001 tarihli, kağıt üzerine pastel boya, 
21x21 cm

    Lot No: 9

    Lot: 9

    ALİ DEMİR (1931-2015)-Anadolu Kadını İmzalı, 2001 tarihli, kağıt üzerine pastel boya, 21x21 cm

    TLSatıldı
  • ALİ DEMİR (1931-2015)-Anadolu Yaşlısı
İmzalı, 2001 tarihli, Kağıt üzerine pastel boya, 
23x23 cm

    Lot No: 10

    Lot: 10

    ALİ DEMİR (1931-2015)-Anadolu Yaşlısı İmzalı, 2001 tarihli, Kağıt üzerine pastel boya, 23x23 cm

    TLSatıldı
  • ALİ DEMİR (1931-2015)-Anadolu Yaşlısı
İmzalı, 2000 tarihli, duralit üzerine yağlı boya, 
29,5x22,5 cm

    Lot No: 11

    Lot: 11

    ALİ DEMİR (1931-2015)-Anadolu Yaşlısı İmzalı, 2000 tarihli, duralit üzerine yağlı boya, 29,5x22,5 cm

    TLSatıldı
  • FARUK CİMOK (D.1956)-Eyüp Sultan Camii
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
70,5x50 cm

    Lot No: 12

    Lot: 12

    FARUK CİMOK (D.1956)-Eyüp Sultan Camii İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 70,5x50 cm

    TLSatıldı
  • İSMAİL HAKKI OYGAR (1907-1975)-Harmandalı
İmzalı, duralit üzerine yağlı boya, 
80x110 cm

Türk seramik sanatçısı. Oksitlerle renklendirilmiş akıtma sırlı işlevsel seramikleriyle tanınır.
1923'te İstanbul Sanayi-i Nefise Mektebi'nde (s.GSA, b.MSÜ) resim eğitimini tamamladıktan sonra Paris'e gönderilmiştir. Paris Dekoratif Sanatlar Yüksekokulu'nda iç mimarlık ve dekorasyon öğrenimi gören Oygar, orada yaptığı ilk seramiklerini 1928'de sergilemiştir. 1930'da Türkiye'ye dönen sanatçıya İstanbul Sanayi-i Nefise Mektebi'nin Tezyinat ve ona bağlı Seramik ve Türk Çiniciliği Atölyeleri'ni kurma görevi verilmiş, böylece Oygar seramikte çağdaş eğitime geçişi başlatan kişi olarak anılmıştır. Eserleri bakır küfü, demir pasi, metale dayalı renklendirme tekniği ağırlıklıdır. Seramik dışında heykel ve resimle de ilgilenen sanatçının Çalışmaları Türk-İslam sanatının sentezi olmakla birlikte, aslında Batı etkisindedir. 1936'da 1. İzmir Enternasyonal 
Fuarı'nın düzenlenmesinde sanat danışmanlığı yapan Oygar, uluslararası pek çok seçici kurulun da üyesi olmuş; 1967'de Uluslararası Seramik Akademisi'nin (IAC) geleneksel sergisinin ve genel kurulunun İstanbul'da yapılmasına öncülük etmiştir. Bu kuruluşa üye kabul edilen ilk Türk seramik sanatçısı olan Oygar, aynı yıl İstanbul'da açılan Uluslararası Çağdaş Seramik Sergisi'nde altın Madalya almıştır.

    Lot No: 13

    Lot: 13

    İSMAİL HAKKI OYGAR (1907-1975)-Harmandalı İmzalı, duralit üzerine yağlı boya, 80x110 cm Türk seramik sanatçısı. Oksitlerle renklendirilmiş akıtma sırlı işlevsel seramikleriyle tanınır. 1923'te İstanbul Sanayi-i Nefise Mektebi'nde (s.GSA, b.MSÜ) resim eğitimini tamamladıktan sonra Paris'e gönderilmiştir. Paris Dekoratif Sanatlar Yüksekokulu'nda iç mimarlık ve dekorasyon öğrenimi gören Oygar, orada yaptığı ilk seramiklerini 1928'de sergilemiştir. 1930'da Türkiye'ye dönen sanatçıya İstanbul Sanayi-i Nefise Mektebi'nin Tezyinat ve ona bağlı Seramik ve Türk Çiniciliği Atölyeleri'ni kurma görevi verilmiş, böylece Oygar seramikte çağdaş eğitime geçişi başlatan kişi olarak anılmıştır. Eserleri bakır küfü, demir pasi, metale dayalı renklendirme tekniği ağırlıklıdır. Seramik dışında heykel ve resimle de ilgilenen sanatçının Çalışmaları Türk-İslam sanatının sentezi olmakla birlikte, aslında Batı etkisindedir. 1936'da 1. İzmir Enternasyonal Fuarı'nın düzenlenmesinde sanat danışmanlığı yapan Oygar, uluslararası pek çok seçici kurulun da üyesi olmuş; 1967'de Uluslararası Seramik Akademisi'nin (IAC) geleneksel sergisinin ve genel kurulunun İstanbul'da yapılmasına öncülük etmiştir. Bu kuruluşa üye kabul edilen ilk Türk seramik sanatçısı olan Oygar, aynı yıl İstanbul'da açılan Uluslararası Çağdaş Seramik Sergisi'nde altın Madalya almıştır.

    TLSatıldı
  • AHMET FAZIL AKSOY (D.1949)-Peyzaj
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
60x73 cm

    Lot No: 14

    Lot: 14

    AHMET FAZIL AKSOY (D.1949)-Peyzaj İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 60x73 cm

    TLSatıldı
  • AYHAN TAŞKIRAN (D.1968)-Cemreler Düştü
İmzalı, 2019 tarihli, tuval üzerine yağlı boya, 
47x66 cm

    Lot No: 15

    Lot: 15

    AYHAN TAŞKIRAN (D.1968)-Cemreler Düştü İmzalı, 2019 tarihli, tuval üzerine yağlı boya, 47x66 cm

    TLSatıldı
  • ALİYE BERGER (1903-1974)-İmzalı, karton üzerine karışık teknik, 
26x30 cm

    Lot No: 16

    Lot: 16

    ALİYE BERGER (1903-1974)-İmzalı, karton üzerine karışık teknik, 26x30 cm

    TLSatıldı
  • KEMAL ZEREN (1901-1977)-Ada’dan
İmzalı, 1960 tarihli, duralit üzerine yağlı boya 
49x60 cm

    Lot No: 17

    Lot: 17

    KEMAL ZEREN (1901-1977)-Ada’dan İmzalı, 1960 tarihli, duralit üzerine yağlı boya 49x60 cm

    TLSatıldı
  • ARİF KAPTAN (1906-1982)-Balkon
Duralit üzerine yağlı boya,
38x46 cm

    Lot No: 18

    Lot: 18

    ARİF KAPTAN (1906-1982)-Balkon Duralit üzerine yağlı boya, 38x46 cm

    TLSatıldı
  • ADİL DOĞANÇAY (1900-1990)-Ağaçlar
Duralite marufle mukavva üzerine yağlı boya, 
27x14 cm

    Lot No: 19

    Lot: 19

    ADİL DOĞANÇAY (1900-1990)-Ağaçlar Duralite marufle mukavva üzerine yağlı boya, 27x14 cm

    TLSatıldı
  • MEHMET PESEN (1923-2012)-Tuval üzerine yağlı boya, 
25x30 cm

    Lot No: 20

    Lot: 20

    MEHMET PESEN (1923-2012)-Tuval üzerine yağlı boya, 25x30 cm

    TLSatıldı
  • ÜMMET KARACA (D.1956)-Ortaköy’den Boğaz
Tuval üzerine yağlı boya 
47,5x59,5 cm

    Lot No: 21

    Lot: 21

    ÜMMET KARACA (D.1956)-Ortaköy’den Boğaz Tuval üzerine yağlı boya 47,5x59,5 cm

    TLSatıldı
  • ÜMMET KARACA (D.1956)-Peyzaj
Tuval üzerine yağlı boya
110x80 cm

    Lot No: 22

    Lot: 22

    ÜMMET KARACA (D.1956)-Peyzaj Tuval üzerine yağlı boya 110x80 cm

    TLSatıldı
  • ÜMMET KARACA (D.1956)-Tuval üzerine yağlı boya
46x62,5 cm

    Lot No: 23

    Lot: 23

    ÜMMET KARACA (D.1956)-Tuval üzerine yağlı boya 46x62,5 cm

    TLSatıldı
  • SELAHATTİN KARA-Ayasofya Sebili, Sultanahmet
Tuval üzerine yağlı boya
75x100 cm

Selahattin Kara, 1958 senesinde Rize'nin Çayeli ilçesinde dünyaya geldi.1978 senesinde Atatürk Eğitim Enstitüsü Resim Bölümü’nü bitirdi.1979-1984 yılları arasında resim öğretmenliği yaptı. Birçok performans gerçekleştirdi.Ressam Selahattin Kara, 200’ün üzerinde karma sergiye katıldı. 30’un üzerinde kişisel sergi açtı.
1984 senesinden itibaren çalışmalarını İstanbul Ortaköy’deki atölyesinde sürdürmektedir.Kara, 2017 senesinde düzenlenen 29 Ekim Resepsiyonu'nda, Resim alanında Cumhurbaşkanlığı Kültür Sanat Ödülü aldı.

    Lot No: 24

    Lot: 24

    SELAHATTİN KARA-Ayasofya Sebili, Sultanahmet Tuval üzerine yağlı boya 75x100 cm Selahattin Kara, 1958 senesinde Rize'nin Çayeli ilçesinde dünyaya geldi.1978 senesinde Atatürk Eğitim Enstitüsü Resim Bölümü’nü bitirdi.1979-1984 yılları arasında resim öğretmenliği yaptı. Birçok performans gerçekleştirdi.Ressam Selahattin Kara, 200’ün üzerinde karma sergiye katıldı. 30’un üzerinde kişisel sergi açtı. 1984 senesinden itibaren çalışmalarını İstanbul Ortaköy’deki atölyesinde sürdürmektedir.Kara, 2017 senesinde düzenlenen 29 Ekim Resepsiyonu'nda, Resim alanında Cumhurbaşkanlığı Kültür Sanat Ödülü aldı.

    TLSatıldı
  • OSMAN HAMDİ BEY (1842-1910)-Portre
4 Feb 1882 tarihli, ahşap panel üzerine yağlı boya 
30x24 cm

1842 yılında İstanbul’da doğan arkeolog ve ressam Osman Hamdi Bey, Sanayi-i Nefise Mekteb-i Âlisi’nin (Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi) ve İstanbul Arkeoloji Müzeleri’nin kurucusudur.1860’da hukuk öğrenimi için Paris’e giden Osman Hamdi Bey, resme olan tutkusu sebebiyle Paris Güzel Sanatlar Yüksek Okuluna devam etti ve dönemin ünlü ressamları Jean-Léon Gérôme ve Gustave Boulanger’den dersler aldı. Aynı yıllarda Paris’e eğitim için gönderilen Süleyman Seyyid ve Ahmed Ali (Şeker) Paşa’yla 1867’de açılan 2. Uluslararası Dünya Sergisi’nde Osmanlı Pavyonu’nun hazırlıklarında çalıştı ve eserleri sergilendi.1871 yılında İstanbul’a dönen sanatçı, sarayda yabancı elçilerin protokol işleriyle ilgili göreve atandı. Gösterdiği başarılarından dolayı Sultan Abdülaziz tarafından 1873 yılında Viyana’da açılan Uluslararası Sergi için görevlendirildi. Çeşitli devlet görevlerinde çalışan Osman Hamdi Bey, Nemrut Dağı tümülüsünde, Lagina’da bulunan Hekate Tapınağı’nda kazılar yaptı. En önemli arkeolojik kazısı Sayda (Sidon, Lübnan) kazısından kral mezarlığı kazılarıdır.İçinde bulunduğu kültürel ortamın ve sürdürmekte olduğu görevlerin sorumluğu doğrultusunda döneme uygun aydınlanmacı gelenekten beslenen resimler yaptı.Osmanlı coğrafyasının kültürel çeşitliliğini ve tarihini bir müzeci gözüyle resimleyen Osman Hamdi Bey, kompozisyonlarını kurarken değişik fotoğraflardan yararlandı.Yapıtlarında model olarak sıklıkla çeşitli meslek ve giysileri, belli bir kompozisyon içinde kullandı ve Osmanlı dünyasının zengin kültürel mirasını kendine özgü bir kurguyla ifade etti.Kaplumbağa Terbiyecisi, Arzuhalci, Kur’an Okuyan Hoca, Silah Taciri, Leylak Toplayan Kız, Şehzadebaşı Camisi Avlusunda Kadınlar, Feraceli Kadınlar, Mimozalı Kadın, Ab-ı Hayat Çeşmesi, Mihrap gibi tabloları en önemli eserleri arasındadır.

    Lot No: 25

    Lot: 25

    OSMAN HAMDİ BEY (1842-1910)-Portre 4 Feb 1882 tarihli, ahşap panel üzerine yağlı boya 30x24 cm 1842 yılında İstanbul’da doğan arkeolog ve ressam Osman Hamdi Bey, Sanayi-i Nefise Mekteb-i Âlisi’nin (Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi) ve İstanbul Arkeoloji Müzeleri’nin kurucusudur.1860’da hukuk öğrenimi için Paris’e giden Osman Hamdi Bey, resme olan tutkusu sebebiyle Paris Güzel Sanatlar Yüksek Okuluna devam etti ve dönemin ünlü ressamları Jean-Léon Gérôme ve Gustave Boulanger’den dersler aldı. Aynı yıllarda Paris’e eğitim için gönderilen Süleyman Seyyid ve Ahmed Ali (Şeker) Paşa’yla 1867’de açılan 2. Uluslararası Dünya Sergisi’nde Osmanlı Pavyonu’nun hazırlıklarında çalıştı ve eserleri sergilendi.1871 yılında İstanbul’a dönen sanatçı, sarayda yabancı elçilerin protokol işleriyle ilgili göreve atandı. Gösterdiği başarılarından dolayı Sultan Abdülaziz tarafından 1873 yılında Viyana’da açılan Uluslararası Sergi için görevlendirildi. Çeşitli devlet görevlerinde çalışan Osman Hamdi Bey, Nemrut Dağı tümülüsünde, Lagina’da bulunan Hekate Tapınağı’nda kazılar yaptı. En önemli arkeolojik kazısı Sayda (Sidon, Lübnan) kazısından kral mezarlığı kazılarıdır.İçinde bulunduğu kültürel ortamın ve sürdürmekte olduğu görevlerin sorumluğu doğrultusunda döneme uygun aydınlanmacı gelenekten beslenen resimler yaptı.Osmanlı coğrafyasının kültürel çeşitliliğini ve tarihini bir müzeci gözüyle resimleyen Osman Hamdi Bey, kompozisyonlarını kurarken değişik fotoğraflardan yararlandı.Yapıtlarında model olarak sıklıkla çeşitli meslek ve giysileri, belli bir kompozisyon içinde kullandı ve Osmanlı dünyasının zengin kültürel mirasını kendine özgü bir kurguyla ifade etti.Kaplumbağa Terbiyecisi, Arzuhalci, Kur’an Okuyan Hoca, Silah Taciri, Leylak Toplayan Kız, Şehzadebaşı Camisi Avlusunda Kadınlar, Feraceli Kadınlar, Mimozalı Kadın, Ab-ı Hayat Çeşmesi, Mihrap gibi tabloları en önemli eserleri arasındadır.

    TLSatıldı
  • İBRAHİM ÇALLI (1882-1960)-Emirgan Çeşmesi, İstanbul
İmzalı, kontrplak üzerine yağlı boya, 
55,5x69 cm

Osmanlı Ressamlar Cemiyeti üyesi olan İbrahim Çallı 1906 yılında Sanayi-i Nefise Mektebi’ni bitirdi. 
1910 - 1914 yıllar arasında Paris’e gitti, École des Beaux-Arts’da Fernand Cormon’la çalıştı.
Emekli oluncaya kadar İstanbul Güzel Sanatlar Akademisi’nde hocalık yaptı ve birçok öğrenci yetiştirdi. 
Çeşitli sergi etkinlikleri düzenledi. Başta Galatasaray olmak üzere yurt içinde ve dışında pek çok sergiye katıldı ve ödüller aldı. 1919’da Türk Ressamlar Cemiyeti’nin kurucuları arasında yer alan Çallı, Şişli Atölyesi'nde çalıştı. 
Ressam, 1918 Viyana Sergisi’ne katıldı. Atatürk’ün portresini yaptı. İstanbul Galatasaray Sultanisi’nde 1922 yılının ağustos ayında açılan dördüncü sergide, Nü’lerini sergiledi. II. Meşrutiyet ve Cumhuriyet Dönemi ideolojilerini, savaşları, hamasi konuları da görselleştiren tablolar yaptı. Bunlardan biri  Zeybekler Kurtuluş Savaşı'nda adlı eseridir. 1926’da açılan Üçüncü Ankara Resim Sergisi’ni gezen Atatürk yapıtı gördüğünde Çallı’ya dönerek “Biz Kurtuluş Savaşı’nda yemeye ekmek bulamıyorduk, senin resmindeki atlar nasıl semirmiş böyle?” dediği, Çallı’nın da resmi tekrar elden geçirerek atları zayıf hale getirdiği söylenir.
İstanbul’un hemen her semtinden resimler yapan Çallı; kentin cami, türbe, çeşme gibi tarihi ve doğal dokusunu, gizli köşelerini, çay bahçelerini, sokaklarını, değişik ayrıntılarını resimlerine taşıdı. İstanbul’un çevresini, denizle içiçeliğini, kentteki ve köydeki yaşamı, köşk, konak ve bahçeleri hızlı fırça vuruşlarıyla izlenimci bir teknikle ele aldı. Osman Hamdi ve dönemin her yaştan seçkin kadınlarının portrelerini yaptı.

    Lot No: 26

    Lot: 26

    İBRAHİM ÇALLI (1882-1960)-Emirgan Çeşmesi, İstanbul İmzalı, kontrplak üzerine yağlı boya, 55,5x69 cm Osmanlı Ressamlar Cemiyeti üyesi olan İbrahim Çallı 1906 yılında Sanayi-i Nefise Mektebi’ni bitirdi. 1910 - 1914 yıllar arasında Paris’e gitti, École des Beaux-Arts’da Fernand Cormon’la çalıştı. Emekli oluncaya kadar İstanbul Güzel Sanatlar Akademisi’nde hocalık yaptı ve birçok öğrenci yetiştirdi. Çeşitli sergi etkinlikleri düzenledi. Başta Galatasaray olmak üzere yurt içinde ve dışında pek çok sergiye katıldı ve ödüller aldı. 1919’da Türk Ressamlar Cemiyeti’nin kurucuları arasında yer alan Çallı, Şişli Atölyesi'nde çalıştı. Ressam, 1918 Viyana Sergisi’ne katıldı. Atatürk’ün portresini yaptı. İstanbul Galatasaray Sultanisi’nde 1922 yılının ağustos ayında açılan dördüncü sergide, Nü’lerini sergiledi. II. Meşrutiyet ve Cumhuriyet Dönemi ideolojilerini, savaşları, hamasi konuları da görselleştiren tablolar yaptı. Bunlardan biri Zeybekler Kurtuluş Savaşı'nda adlı eseridir. 1926’da açılan Üçüncü Ankara Resim Sergisi’ni gezen Atatürk yapıtı gördüğünde Çallı’ya dönerek “Biz Kurtuluş Savaşı’nda yemeye ekmek bulamıyorduk, senin resmindeki atlar nasıl semirmiş böyle?” dediği, Çallı’nın da resmi tekrar elden geçirerek atları zayıf hale getirdiği söylenir. İstanbul’un hemen her semtinden resimler yapan Çallı; kentin cami, türbe, çeşme gibi tarihi ve doğal dokusunu, gizli köşelerini, çay bahçelerini, sokaklarını, değişik ayrıntılarını resimlerine taşıdı. İstanbul’un çevresini, denizle içiçeliğini, kentteki ve köydeki yaşamı, köşk, konak ve bahçeleri hızlı fırça vuruşlarıyla izlenimci bir teknikle ele aldı. Osman Hamdi ve dönemin her yaştan seçkin kadınlarının portrelerini yaptı.

    TLSatıldı
  • SÜLEYMAN SEYYİD (1842-1913)-Natürmort
Tuval üzerine yağlı boya, 
33x41 cm

Süleyman Seyyid, 1842’de Maltepe’de doğdu. Eğitimini Mekteb-i Harbiye’de tamamlayan sanatçı 
okulun iki resim hocasından, Pierre Guès ve Joseph Schranz’dan resim dersleri aldı. 
Yaptığı karakalem, suluboya ve yağlıboya resimlerle takdir gören sanatçı, öğrenimini tamamlaması için Sultan Abdülaziz (hk. 1861-1876) tarafından 1862’de Paris’e gönderildi. Paris’te bir yandan Fransa’ya gönderilen Osmanlı öğrencilerinin Fransız okullarına uyum sağlaması için kurulan Mekteb-i Osmânî'ye devam ederken, bir yandan da Alexandre Cabanel ve Gustave Boulanger’nin atölyelerinde çalıştı. Burada geçirdiği sekiz yıl boyunca sergilere katıldı ve “Officier d’Académie” madalyasıyla ödüllendirildi. 1870’te İstanbul’a döndü, Mekteb-i Harbiye ve Tıbbiye ile askeri liselerde resim öğretmenliği, İnâs Sanâyi-i Nefîse Mektebi’nde ders nazırlığı, Orman ve Maâdin Mektebi’nde Fransızca öğretmenliği yaptı. Makale ve çevirileri gazetelerde yayımlandı. Ressamımız, realist ve natürmort üstadı olarak tanınır. Özellikle, meyve modellerinde yansıttığı renkler, fırçasının şiirleştirdiği ürünler olarak bilinir. Portreleri nadirdir. Doğaya tutkunluğu, eşeğine binerek, heybesine boya takımlarını koyup Alemdağı'na sık sık gittiği bilinen geleneklerindendir. Seyyid Bey, maddiyata düşkün olmadığından, hiçbir zaman fırçasını para kazanmak için kullanmamıştır. İki yüz kadar eseri olduğu söyleniyorsa da, bunların çoğunluğunun nerelerde ve kimlerde olduğu bilinmiyor. Ancak, İstanbul'un eski ailelerinin salonlarında Seyyid Bey'in bir natürmortuna tesadüf etmek mümkündür. Müzelerimizde Seyyid Bey'in pek az sayıda eseri vardır.

    Lot No: 27

    Lot: 27

    SÜLEYMAN SEYYİD (1842-1913)-Natürmort Tuval üzerine yağlı boya, 33x41 cm Süleyman Seyyid, 1842’de Maltepe’de doğdu. Eğitimini Mekteb-i Harbiye’de tamamlayan sanatçı okulun iki resim hocasından, Pierre Guès ve Joseph Schranz’dan resim dersleri aldı. Yaptığı karakalem, suluboya ve yağlıboya resimlerle takdir gören sanatçı, öğrenimini tamamlaması için Sultan Abdülaziz (hk. 1861-1876) tarafından 1862’de Paris’e gönderildi. Paris’te bir yandan Fransa’ya gönderilen Osmanlı öğrencilerinin Fransız okullarına uyum sağlaması için kurulan Mekteb-i Osmânî'ye devam ederken, bir yandan da Alexandre Cabanel ve Gustave Boulanger’nin atölyelerinde çalıştı. Burada geçirdiği sekiz yıl boyunca sergilere katıldı ve “Officier d’Académie” madalyasıyla ödüllendirildi. 1870’te İstanbul’a döndü, Mekteb-i Harbiye ve Tıbbiye ile askeri liselerde resim öğretmenliği, İnâs Sanâyi-i Nefîse Mektebi’nde ders nazırlığı, Orman ve Maâdin Mektebi’nde Fransızca öğretmenliği yaptı. Makale ve çevirileri gazetelerde yayımlandı. Ressamımız, realist ve natürmort üstadı olarak tanınır. Özellikle, meyve modellerinde yansıttığı renkler, fırçasının şiirleştirdiği ürünler olarak bilinir. Portreleri nadirdir. Doğaya tutkunluğu, eşeğine binerek, heybesine boya takımlarını koyup Alemdağı'na sık sık gittiği bilinen geleneklerindendir. Seyyid Bey, maddiyata düşkün olmadığından, hiçbir zaman fırçasını para kazanmak için kullanmamıştır. İki yüz kadar eseri olduğu söyleniyorsa da, bunların çoğunluğunun nerelerde ve kimlerde olduğu bilinmiyor. Ancak, İstanbul'un eski ailelerinin salonlarında Seyyid Bey'in bir natürmortuna tesadüf etmek mümkündür. Müzelerimizde Seyyid Bey'in pek az sayıda eseri vardır.

    TLSatıldı
  • GERMAIN FABIUS BREST (1823-1900)-Peyzaj
İmzalı, 
37x61 cm

Marsilya’da Emile Loubon’un Troyon’un öğrencisi olan Brest “Sainte-Boume Ormanının içinden” adlı tablosuyla ilk defa 1851 yılında Salon’a katılmıştır. Oryantalist resim türünde uzmanlaşan sanatçı 1855 yılından başlayarak dört yıl Türkiye’de yaşamış; İstanbul ve Anadolu’da yaptığı “Türk Kahvesi, Boğaziçi Kıyıları, İstanbul’da bir sokak, Boğaziçi’nde balıkçılar, Trabzon’da cami, Boğaziçi anısı, İstanbul surları, Boğaziçi görünümü, At meydanı” gibi tablolarıyla üne kavuşmuştur. Onun zengin bir renk düzenine sahip bu tablolarında mimari unsurlar önemli yer tutar. Brest oryantalist resimlerin sergilendiği salonlarda resimleriyle Türkiye’yi temsil eden bir sanatçı olmuştur.

    Lot No: 28

    Lot: 28

    GERMAIN FABIUS BREST (1823-1900)-Peyzaj İmzalı, 37x61 cm Marsilya’da Emile Loubon’un Troyon’un öğrencisi olan Brest “Sainte-Boume Ormanının içinden” adlı tablosuyla ilk defa 1851 yılında Salon’a katılmıştır. Oryantalist resim türünde uzmanlaşan sanatçı 1855 yılından başlayarak dört yıl Türkiye’de yaşamış; İstanbul ve Anadolu’da yaptığı “Türk Kahvesi, Boğaziçi Kıyıları, İstanbul’da bir sokak, Boğaziçi’nde balıkçılar, Trabzon’da cami, Boğaziçi anısı, İstanbul surları, Boğaziçi görünümü, At meydanı” gibi tablolarıyla üne kavuşmuştur. Onun zengin bir renk düzenine sahip bu tablolarında mimari unsurlar önemli yer tutar. Brest oryantalist resimlerin sergilendiği salonlarda resimleriyle Türkiye’yi temsil eden bir sanatçı olmuştur.

    TLSatıldı
  • LEONARDO DE MANGO (1843-1930)-İstanbul Rumeli Hisarı
19.yy. Osmanlı Dönemi, tuval üzerine yağlı boya, 
53x75 cm

İtalyan Oryantalist Ressam Leonardo de Mango 20’li yaşlarına kadar resim eğitimi almamış olmasına karşın kendi kendini yetiştirdi. 1862 yılında katıldığı desen yarışmasında birincilik ödülü aldı.Napoli Akademisi’ne girmeye hak kazandı ve bu okulda dönemin önemli İtalyan ressamları Filippo Palizzi ve Domenico Morelli’den ders aldı.Çağdaşı Avrupalı sanatçılar gibi dönemin seyahat tutkusu ve Doğu merakıyla 1874 yılında gittiği Suriye’de Beyrut’a yerleşen ve uzun yıllar burada kalan sanatçı daha sonra Mısır ve Trablus’u gezdi.1883 yılında İstanbul’a geldi ve bu kenti gördükten sonra İstanbul hayranı oldu ve yaşamının sonuna kadar burada kaldı.İstanbul’da oryantalist bir üslupla yaptığı Haliç, Adalar ve Boğaziçi gibi kentin çeşitli yerlerinden resmettiği manzaralar ve pitoresk görünümlü günlük yaşam sahneleriyle ün kazanan sanatçı, İstanbul Salon sergilerine de katılmıştır.

    Lot No: 29

    Lot: 29

    LEONARDO DE MANGO (1843-1930)-İstanbul Rumeli Hisarı 19.yy. Osmanlı Dönemi, tuval üzerine yağlı boya, 53x75 cm İtalyan Oryantalist Ressam Leonardo de Mango 20’li yaşlarına kadar resim eğitimi almamış olmasına karşın kendi kendini yetiştirdi. 1862 yılında katıldığı desen yarışmasında birincilik ödülü aldı.Napoli Akademisi’ne girmeye hak kazandı ve bu okulda dönemin önemli İtalyan ressamları Filippo Palizzi ve Domenico Morelli’den ders aldı.Çağdaşı Avrupalı sanatçılar gibi dönemin seyahat tutkusu ve Doğu merakıyla 1874 yılında gittiği Suriye’de Beyrut’a yerleşen ve uzun yıllar burada kalan sanatçı daha sonra Mısır ve Trablus’u gezdi.1883 yılında İstanbul’a geldi ve bu kenti gördükten sonra İstanbul hayranı oldu ve yaşamının sonuna kadar burada kaldı.İstanbul’da oryantalist bir üslupla yaptığı Haliç, Adalar ve Boğaziçi gibi kentin çeşitli yerlerinden resmettiği manzaralar ve pitoresk görünümlü günlük yaşam sahneleriyle ün kazanan sanatçı, İstanbul Salon sergilerine de katılmıştır.

    TLSatıldı
  • HİKMET ONAT (1882-1977)-Peyzaj
İmzalı, 1976 tarihli, tuval üzerine yağlı boya, 
58x73 cm

    Lot No: 30

    Lot: 30

    HİKMET ONAT (1882-1977)-Peyzaj İmzalı, 1976 tarihli, tuval üzerine yağlı boya, 58x73 cm

    TLSatıldı
  • İBRAHİM SAFİ (1898-1983)-Peyzaj
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
67x92 cm

    Lot No: 31

    Lot: 31

    İBRAHİM SAFİ (1898-1983)-Peyzaj İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 67x92 cm

    TLSatıldı
  • FRANÇOIS LÉON PRIEUR BARDIN (1879-1939)-Peyzaj
İmzalı, 1901 tarihli tuvalüzerine yağlı boya, 
33x55 cm

    Lot No: 32

    Lot: 32

    FRANÇOIS LÉON PRIEUR BARDIN (1879-1939)-Peyzaj İmzalı, 1901 tarihli tuvalüzerine yağlı boya, 33x55 cm

    TLSatıldı
  • FRANÇOIS LÉON PRIEUR BARDIN (1879-1939)-Peyzaj
İmzalı, 1901 tarihli tuval üzerine yağlı boya, 
33x55 cm

    Lot No: 33

    Lot: 33

    FRANÇOIS LÉON PRIEUR BARDIN (1879-1939)-Peyzaj İmzalı, 1901 tarihli tuval üzerine yağlı boya, 33x55 cm

    TLSatıldı
  • RICHARD KARLOVICH ZOMMER (1866-1939)-Ezan Okuyan Adam
İmzalı, 1909 tarihli, tuval üzerine yağlı boya, 
63x90 cm

    Lot No: 34

    Lot: 34

    RICHARD KARLOVICH ZOMMER (1866-1939)-Ezan Okuyan Adam İmzalı, 1909 tarihli, tuval üzerine yağlı boya, 63x90 cm

    TLSatıldı
  • SAMİ YETİK (1876-1945)-Lüksemburg Bahçesi, Paris
İmzalı, Yapı kredi yayınları 1997 s.143’de yer almaktadır.
18x26 cm

    Lot No: 35

    Lot: 35

    SAMİ YETİK (1876-1945)-Lüksemburg Bahçesi, Paris İmzalı, Yapı kredi yayınları 1997 s.143’de yer almaktadır. 18x26 cm

    TLSatıldı
  • ABDULLAH ÇİZGEN (1911-1987)-Topkapı Sarayı, Revan Köşkü
Kontrplak üzerine yağlı boya, 
53,5x39 cm

    Lot No: 36

    Lot: 36

    ABDULLAH ÇİZGEN (1911-1987)-Topkapı Sarayı, Revan Köşkü Kontrplak üzerine yağlı boya, 53,5x39 cm

    TLSatıldı
  • VLADIMIR PETROFF-Son Cemaat Mahalli
İmzalı, Mukavvaya marufle tuval üzerine yağlı boya, 
52x37 cm

    Lot No: 37

    Lot: 37

    VLADIMIR PETROFF-Son Cemaat Mahalli İmzalı, Mukavvaya marufle tuval üzerine yağlı boya, 52x37 cm

    TLSatıldı
  • OSKAN CHIMCHIDIAN (1876-?)-Sultanahmet Meydanı
İmzalı, duralit üzerine yağlı boya, 
90x142 cm

    Lot No: 38

    Lot: 38

    OSKAN CHIMCHIDIAN (1876-?)-Sultanahmet Meydanı İmzalı, duralit üzerine yağlı boya, 90x142 cm

    TLSatıldı
  • KOMET (1941-2022)-Kadın
İmzalı, 1988 tarihli, karton üzerine
karışık teknik, 
29x14 cm

    Lot No: 39

    Lot: 39

    KOMET (1941-2022)-Kadın İmzalı, 1988 tarihli, karton üzerine karışık teknik, 29x14 cm

    TLSatıldı
  • A. FERNANDEZ-Mısır’da Sokak
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
40x50 cm

    Lot No: 40

    Lot: 40

    A. FERNANDEZ-Mısır’da Sokak İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 40x50 cm

    TLSatıldı
  • THEODORE FRERE (1814-1888)-İstanbul Sokak
İmzalı, ahşap panel üzerine yağlı boya, 
35x26,5 cm

    Lot No: 41

    Lot: 41

    THEODORE FRERE (1814-1888)-İstanbul Sokak İmzalı, ahşap panel üzerine yağlı boya, 35x26,5 cm

    TLSatıldı
  • ALBERTO ROSSI (1858-1936)-İmzalı, duralit üzerine yağlı boya, 
46x33 cm

    Lot No: 42

    Lot: 42

    ALBERTO ROSSI (1858-1936)-İmzalı, duralit üzerine yağlı boya, 46x33 cm

    TLSatıldı
  • F. LOUZA MANCINI-İmzalı, kağıt üzerine sulu boya, 
52,5x34 cm

    Lot No: 43

    Lot: 43

    F. LOUZA MANCINI-İmzalı, kağıt üzerine sulu boya, 52,5x34 cm

    TLSatıldı
  • J. PAVLIKIEVICH (1893-1936)-İmzalı, kağıt üzerine sulu boya, 
44x29 cm

    Lot No: 44

    Lot: 44

    J. PAVLIKIEVICH (1893-1936)-İmzalı, kağıt üzerine sulu boya, 44x29 cm

    TLSatıldı
  • J. PAVLIKIEVICH (1893-1936)-İmzalı, kağıt üzerine sulu boya, 
44x29 cm

    Lot No: 45

    Lot: 45

    J. PAVLIKIEVICH (1893-1936)-İmzalı, kağıt üzerine sulu boya, 44x29 cm

    TLSatıldı
  • LOUIS HIERLE (1856-1906)-Nü
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya
101x50,5 cm

    Lot No: 46

    Lot: 46

    LOUIS HIERLE (1856-1906)-Nü İmzalı, tuval üzerine yağlı boya 101x50,5 cm

    TLSatıldı
  • J. OBHOLTZ-Peyzaj
Mukavva üzerine yağlı boya (mukavvaya marufle), 
40x57 cm

    Lot No: 47

    Lot: 47

    J. OBHOLTZ-Peyzaj Mukavva üzerine yağlı boya (mukavvaya marufle), 40x57 cm

    TLSatıldı
  • J. WILPERROS-Natürmort Kasımpatılar
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
50x75 cm

    Lot No: 48

    Lot: 48

    J. WILPERROS-Natürmort Kasımpatılar İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 50x75 cm

    TLSatıldı
  • ADNAN ÇOKER (1927-2022)-Soyut Kompozisyon
İmzalı, 1961 tarihli , tuvale marufle kağıt üzerine yağlı boya, 
50x35,5 cm

    Lot No: 49

    Lot: 49

    ADNAN ÇOKER (1927-2022)-Soyut Kompozisyon İmzalı, 1961 tarihli , tuvale marufle kağıt üzerine yağlı boya, 50x35,5 cm

    TLSatıldı
  • BEDRİ RAHMİ EYÜBOĞLU (1911-1975)-İmzalı, kağıt üzerine karışık teknik (kum+çakıl), 
34x24 cm

    Lot No: 50

    Lot: 50

    BEDRİ RAHMİ EYÜBOĞLU (1911-1975)-İmzalı, kağıt üzerine karışık teknik (kum+çakıl), 34x24 cm

    TLSatıldı
  • NURİ İYEM (1915-2005)-Peyzaj
İmzalı, Duralit üzerine yağlı boya 
38,5x45,5 cm

    Lot No: 51

    Lot: 51

    NURİ İYEM (1915-2005)-Peyzaj İmzalı, Duralit üzerine yağlı boya 38,5x45,5 cm

    TLSatıldı
  • NURİ İYEM (1915-2005)-Ev
İmzalı, 1999 tarihli, tuval üzerine yağlı boya, 
45x50 cm

    Lot No: 52

    Lot: 52

    NURİ İYEM (1915-2005)-Ev İmzalı, 1999 tarihli, tuval üzerine yağlı boya, 45x50 cm

    TLSatıldı
  • MEHMET GÜN (1956-2014)-İmzalı, kağıt üzerine karışık teknik, 70x100 cm

    Lot No: 53

    Lot: 53

    MEHMET GÜN (1956-2014)-İmzalı, kağıt üzerine karışık teknik, 70x100 cm

    TLSatıldı
  • NURULLAH BERK (1904-1982)-İmzalı, karton üzerine karışık teknik, 
30x47 cm

    Lot No: 54

    Lot: 54

    NURULLAH BERK (1904-1982)-İmzalı, karton üzerine karışık teknik, 30x47 cm

    TLSatıldı
  • AHMET GÜNEŞTEKİN-Hektor’un Fedakârlığı
İmzalı, 2016 tarihli, tuval üzerine yağlı boya,
 100x100 cm

    Lot No: 55

    Lot: 55

    AHMET GÜNEŞTEKİN-Hektor’un Fedakârlığı İmzalı, 2016 tarihli, tuval üzerine yağlı boya, 100x100 cm

    TLSatıldı
  • DEVRİM ERBİL (D.1937)-İstanbul’a Mor Bakış
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
120x100 cm

1937 yılı Uşak doğumlu Devrim Erbil yurtiçinde ve yurtdışında yüzlerce sergi açtı, ödüller kazandı ve sanat konferansları verdi. Sanatçının eserleri dünyanın ve Türkiye’nin birçok müzesinde ve koleksiyonlarında yer almaktadır. Devrim Erbil resmin şairidir. Doğanın ritmini ve gizemini yakalamaya çalışır. İstanbul tutkularının başında gelir. Titreşimlerin büyüsü ile kenti sarmalar.Devrim Erbil resmin şairi. Doğa onun tutkusu. Yaşamın ritmi ve devinimi onu her zaman etkiliyor. Birbirinin benzeri ama tıpkısı olmayan tekrarlar, ikilemler onu varlık nedenini sorgulamaya götürüyor.Anadolu’nun kültürel mirası onun bakış açısını her zaman etkilemiştir. Kültürler arası ilişkiler ve günümüze dek uzayan çizginin ortak paydaları; “Anadolu’da Yaşam Üstüne Çeşitlemeler” dizisi belli bir döneminin vazgeçilmez konusudur.İstanbul 60 yıldır yaşadığı bir kent; uçsuz bucaksız, tarihsel konumu ile doğasıyla olağanüstü. Devrim Erbil şimdi İstanbul resimleri yapıyor. Bazen kuşbakışı bir görüntüyle bazen ikili bir bakışın birlikteliğiyle. Çoğunlukla kuşların kanat seslerindeki müziği ve hareketlerindeki ritmi hissettirerek. Devrim Erbil eserleriyle bir anlık bir mutluluk duygusu – yaşam sevinci vermek istiyor. Şiirin sözcükleri gibi bir anlık mutlulukları birbirine eklemek istiyor. Erbil’in sanat felsefesi, sanatını özellikle günümüz Türkiye’sinde daha ulaşılır kılmak ve yaşamın içine sokmaktır.

    Lot No: 56

    Lot: 56

    DEVRİM ERBİL (D.1937)-İstanbul’a Mor Bakış İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 120x100 cm 1937 yılı Uşak doğumlu Devrim Erbil yurtiçinde ve yurtdışında yüzlerce sergi açtı, ödüller kazandı ve sanat konferansları verdi. Sanatçının eserleri dünyanın ve Türkiye’nin birçok müzesinde ve koleksiyonlarında yer almaktadır. Devrim Erbil resmin şairidir. Doğanın ritmini ve gizemini yakalamaya çalışır. İstanbul tutkularının başında gelir. Titreşimlerin büyüsü ile kenti sarmalar.Devrim Erbil resmin şairi. Doğa onun tutkusu. Yaşamın ritmi ve devinimi onu her zaman etkiliyor. Birbirinin benzeri ama tıpkısı olmayan tekrarlar, ikilemler onu varlık nedenini sorgulamaya götürüyor.Anadolu’nun kültürel mirası onun bakış açısını her zaman etkilemiştir. Kültürler arası ilişkiler ve günümüze dek uzayan çizginin ortak paydaları; “Anadolu’da Yaşam Üstüne Çeşitlemeler” dizisi belli bir döneminin vazgeçilmez konusudur.İstanbul 60 yıldır yaşadığı bir kent; uçsuz bucaksız, tarihsel konumu ile doğasıyla olağanüstü. Devrim Erbil şimdi İstanbul resimleri yapıyor. Bazen kuşbakışı bir görüntüyle bazen ikili bir bakışın birlikteliğiyle. Çoğunlukla kuşların kanat seslerindeki müziği ve hareketlerindeki ritmi hissettirerek. Devrim Erbil eserleriyle bir anlık bir mutluluk duygusu – yaşam sevinci vermek istiyor. Şiirin sözcükleri gibi bir anlık mutlulukları birbirine eklemek istiyor. Erbil’in sanat felsefesi, sanatını özellikle günümüz Türkiye’sinde daha ulaşılır kılmak ve yaşamın içine sokmaktır.

    TLSatıldı
  • DEVRİM ERBİL (D.1937)-İstanbul Aşk’ı
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
100x100 cm

    Lot No: 57

    Lot: 57

    DEVRİM ERBİL (D.1937)-İstanbul Aşk’ı İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 100x100 cm

    TLSatıldı
  • DEVRİM ERBİL (D.1937)-Hayalimde İstanbul
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
105x105 cm

    Lot No: 58

    Lot: 58

    DEVRİM ERBİL (D.1937)-Hayalimde İstanbul İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 105x105 cm

    TLSatıldı
  • ERGİN İNAN (D.1943)-Büyülü Bahçe Serisi
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
220x160 cm

1943 yılında doğan Ergin İnan, 1970-1973 yılları arasında Münih Güzel Sanatlar Akademi’sinde resim ve özgün
baskı alanında çalışmalar yaptı. 1985 yılında Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi resim bölümüne profesör olarak atandı. Sanat hayatının erken dönemlerinden itibaren böcekleri ve insan figürlerini işlediği eserlerinde simgesel ilişkiler görülmektedir. Yer yer çok ayrıntılı işlenmiş desenlerinde Osmanlıca ve Türkçe yazılara da yer verdi. Sanatçının yurt içinde ve yurt dışında kişisel ve karma pek çok sergisi vardır. Ankara ve İstanbul devlet güzel sanatlar müzeleri ile Dahlem Museum-Berlin, Haus der Kunst-Munich, Kunstverein-Frechen, Modern Art Museum-Cleveland, Bradford Museum, British Museum-Londra, Cul des Sarts Museum, Fredrikstad Modern Art Museum-Belcika müzelerinin kalıcı koleksiyonlarında eserleri bulunmaktadır.

    Lot No: 59

    Lot: 59

    ERGİN İNAN (D.1943)-Büyülü Bahçe Serisi İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 220x160 cm 1943 yılında doğan Ergin İnan, 1970-1973 yılları arasında Münih Güzel Sanatlar Akademi’sinde resim ve özgün baskı alanında çalışmalar yaptı. 1985 yılında Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi resim bölümüne profesör olarak atandı. Sanat hayatının erken dönemlerinden itibaren böcekleri ve insan figürlerini işlediği eserlerinde simgesel ilişkiler görülmektedir. Yer yer çok ayrıntılı işlenmiş desenlerinde Osmanlıca ve Türkçe yazılara da yer verdi. Sanatçının yurt içinde ve yurt dışında kişisel ve karma pek çok sergisi vardır. Ankara ve İstanbul devlet güzel sanatlar müzeleri ile Dahlem Museum-Berlin, Haus der Kunst-Munich, Kunstverein-Frechen, Modern Art Museum-Cleveland, Bradford Museum, British Museum-Londra, Cul des Sarts Museum, Fredrikstad Modern Art Museum-Belcika müzelerinin kalıcı koleksiyonlarında eserleri bulunmaktadır.

    TLSatıldı
  • ÖMER ULUÇ (1931-2010)-Kompozisyon
İmzalı, 1986 tarihli, tuvale marufle karton üzerine yağlı boya, 
57x44 cm

    Lot No: 60

    Lot: 60

    ÖMER ULUÇ (1931-2010)-Kompozisyon İmzalı, 1986 tarihli, tuvale marufle karton üzerine yağlı boya, 57x44 cm

    TLSatıldı
  • MÜBİN ORHON (1924-1981)-Mavi Soyut
İmzalı, 1964 tarihli, tuvale marufle edilmiş karton üzerine yağlı boya, 
100x65 cm

    Lot No: 61

    Lot: 61

    MÜBİN ORHON (1924-1981)-Mavi Soyut İmzalı, 1964 tarihli, tuvale marufle edilmiş karton üzerine yağlı boya, 100x65 cm

    TLSatıldı
  • ÖZDEMİR ALTAN (D.1931)-Vincent Serisi
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
89x116,5 cm

    Lot No: 62

    Lot: 62

    ÖZDEMİR ALTAN (D.1931)-Vincent Serisi İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 89x116,5 cm

    TLSatıldı
  • ADEM GENÇ (D.1944)-İmzalı, 2011 tarihli, jüt tuval üzerine akrilik boya, 
108x118 cm

    Lot No: 63

    Lot: 63

    ADEM GENÇ (D.1944)-İmzalı, 2011 tarihli, jüt tuval üzerine akrilik boya, 108x118 cm

    TLSatıldı
  • BUBİ (D.1956)-Rölyef Kafesler Serisi
Karışık teknik, 
93x123 cm

    Lot No: 64

    Lot: 64

    BUBİ (D.1956)-Rölyef Kafesler Serisi Karışık teknik, 93x123 cm

    TLSatıldı
  • BUBİ (D.1956)-Rölyef Kafesler Serisi
Karışık teknik, 
118x91 cm

    Lot No: 65

    Lot: 65

    BUBİ (D.1956)-Rölyef Kafesler Serisi Karışık teknik, 118x91 cm

    TLSatıldı
  • PINAR DU PRE (D.1972)-Kadın
İmzalı, 
60x45 cm

    Lot No: 66

    Lot: 66

    PINAR DU PRE (D.1972)-Kadın İmzalı, 60x45 cm

    TLSatıldı
  • PINAR DU PRE (D.1972)-Percy
İmzalı, 
60x45 cm

    Lot No: 67

    Lot: 67

    PINAR DU PRE (D.1972)-Percy İmzalı, 60x45 cm

    TLSatıldı
  • EKREM YALÇINDAĞ (D.1964)-Impression From The Streets
İmzalı, prestuval üzerine yağlı boya, 
Çap 80 cm

    Lot No: 68

    Lot: 68

    EKREM YALÇINDAĞ (D.1964)-Impression From The Streets İmzalı, prestuval üzerine yağlı boya, Çap 80 cm

    TLSatıldı
  • GÜLÇİN ASLANDOĞAN (D.1963)-İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
110x110 cm

    Lot No: 69

    Lot: 69

    GÜLÇİN ASLANDOĞAN (D.1963)-İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 110x110 cm

    TLSatıldı
  • ADEM GENÇ (D.1944)-Soyut kompozisyon
İmzalı, 2021 tarihli, tuval üzerine akrilik boya, 
58x69 cm

    Lot No: 70

    Lot: 70

    ADEM GENÇ (D.1944)-Soyut kompozisyon İmzalı, 2021 tarihli, tuval üzerine akrilik boya, 58x69 cm

    TLSatıldı
  • MELTEM AKKAYA (D.1971)-İmgelem
İmzalı, tuval üzerine akrilik boya, 
80x120 cm

    Lot No: 71

    Lot: 71

    MELTEM AKKAYA (D.1971)-İmgelem İmzalı, tuval üzerine akrilik boya, 80x120 cm

    TLSatıldı
  • YİĞİT YAZICI (D.1969)-İmzalı, tuval üzerine yağlı boya.
Art Miami-Context Sanat Fuarı’nda 2023 Yılında Sergilenmiştir.
100x100 cm

    Lot No: 72

    Lot: 72

    YİĞİT YAZICI (D.1969)-İmzalı, tuval üzerine yağlı boya. Art Miami-Context Sanat Fuarı’nda 2023 Yılında Sergilenmiştir. 100x100 cm

    TLSatıldı
  • HAYDAR EKİNEK (D.1967)-İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 
100x100 cm

    Lot No: 73

    Lot: 73

    HAYDAR EKİNEK (D.1967)-İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 100x100 cm

    TLSatıldı
  • HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Pembe Örgülü Kadın
Tuval üzerine yağlı boya, 
100x100 cm

    Lot No: 74

    Lot: 74

    HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Pembe Örgülü Kadın Tuval üzerine yağlı boya, 100x100 cm

    TLSatıldı
  • HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Tuval üzerine yağlı boya,
50x40 cm

    Lot No: 75

    Lot: 75

    HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Tuval üzerine yağlı boya, 50x40 cm

    TLSatıldı
  • HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Tuval üzerine yağlı boya, 
100x100 cm

    Lot No: 76

    Lot: 76

    HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Tuval üzerine yağlı boya, 100x100 cm

    TLSatıldı
  • HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Nü
Tuval üzerine yağlı boya, 
50x40 cm

    Lot No: 77

    Lot: 77

    HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Nü Tuval üzerine yağlı boya, 50x40 cm

    TLSatıldı
  • HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Nü
İmzalı, tuval üzerine yağlı boya,
100x100 cm

    Lot No: 78

    Lot: 78

    HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Nü İmzalı, tuval üzerine yağlı boya, 100x100 cm

    TLSatıldı
  • HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Nü
Tuval üzerine yağlı boya, 50x40 cm

    Lot No: 79

    Lot: 79

    HAYDAR EKİNEK (D.1967)-Nü Tuval üzerine yağlı boya, 50x40 cm

    TLSatıldı
  • SEMA BİCİK (D.1959)-Atlar
Metal üzerine yağlı boya, 
61x79 cm

    Lot No: 80

    Lot: 80

    SEMA BİCİK (D.1959)-Atlar Metal üzerine yağlı boya, 61x79 cm

    TLSatıldı
  • SEMA BİCİK (D.1959)-At
Metal üzerine yağlı boya,
60x60 cm

    Lot No: 81

    Lot: 81

    SEMA BİCİK (D.1959)-At Metal üzerine yağlı boya, 60x60 cm

    TLSatıldı
  • NURİ BATTAL (D.1962)-Stay Surreal
Tuval üzerine karışık teknik, 
100x100 cm

    Lot No: 82

    Lot: 82

    NURİ BATTAL (D.1962)-Stay Surreal Tuval üzerine karışık teknik, 100x100 cm

    TLSatıldı
  • BURCU YAVUZ (D.1979)-Frekans Serisi
İmzalı, tuval üzerine karışık teknik, 
Çap: 80 cm

    Lot No: 83

    Lot: 83

    BURCU YAVUZ (D.1979)-Frekans Serisi İmzalı, tuval üzerine karışık teknik, Çap: 80 cm

    TLSatıldı
  • İPEK TAÇMAHAL (D.1998)-Icon Garfield
Tuval üzerine karışık teknik, 
120x80 cm

    Lot No: 84

    Lot: 84

    İPEK TAÇMAHAL (D.1998)-Icon Garfield Tuval üzerine karışık teknik, 120x80 cm

    TLSatıldı
  • 17. YÜZYIL İZNİK TABAK-Beyaz hamurlu, beyaz astarlı, şeffaf sırlı, halka kenarlı, yuvarlak tabanlı, çukur gövdeli ve dışa dönük kenarlıdır.
Merkezi sıraltı siyah kontürlü yeşil ve kırmızı renkli dört saz yaprağı mercan renkli şakayık-ı numaniyi motiflidir.
Bordürü kırmızı ve mavi renkli bitki motifleriyle oluşan bir su ile çevrilidir. Arka yüzünde aralıklı bitkisel motifli
desenler yer almaktadır. Koleksiyonluk nadide bir eserdir. 
Çap: 39 cm.

    Lot No: 85

    Lot: 85

    17. YÜZYIL İZNİK TABAK-Beyaz hamurlu, beyaz astarlı, şeffaf sırlı, halka kenarlı, yuvarlak tabanlı, çukur gövdeli ve dışa dönük kenarlıdır. Merkezi sıraltı siyah kontürlü yeşil ve kırmızı renkli dört saz yaprağı mercan renkli şakayık-ı numaniyi motiflidir. Bordürü kırmızı ve mavi renkli bitki motifleriyle oluşan bir su ile çevrilidir. Arka yüzünde aralıklı bitkisel motifli desenler yer almaktadır. Koleksiyonluk nadide bir eserdir. Çap: 39 cm.

    TLSatıldı
  • FRANSIZ VINCENNES PORSELEN KUPA-1753 yılı, ön yüzü mitolojik tasvirli resim çalışmalı, arka yüzü peyzaj çalışmalıdır. İç yüzü çiçeklerle süslenmiş. Bronz bölümleri çiçek ve yaprak motifleri ile süslenmiş. 
Çap: 51 cm, Yükseklik: 37 cm

    Lot No: 86

    Lot: 86

    FRANSIZ VINCENNES PORSELEN KUPA-1753 yılı, ön yüzü mitolojik tasvirli resim çalışmalı, arka yüzü peyzaj çalışmalıdır. İç yüzü çiçeklerle süslenmiş. Bronz bölümleri çiçek ve yaprak motifleri ile süslenmiş. Çap: 51 cm, Yükseklik: 37 cm

    TLSatıldı
  • İNGİLİZ SHEFFIELD JARDİNYER-Sheffield imalat damgalı. Dört dilimli oval kaide üzerinde dört adet kadın figürü yuvarlak hazneyi taşımakta. Kaide üzerine çiçek demetleri, madalyonlar ve yaprak motifleriyle dekorlu. Haznenin yüzeyi kalem işi çiçek ve yaprak motifleriyle hareketlendirilmiş. (19. yy.)
Boyut: 92x60x59 cm

    Lot No: 87

    Lot: 87

    İNGİLİZ SHEFFIELD JARDİNYER-Sheffield imalat damgalı. Dört dilimli oval kaide üzerinde dört adet kadın figürü yuvarlak hazneyi taşımakta. Kaide üzerine çiçek demetleri, madalyonlar ve yaprak motifleriyle dekorlu. Haznenin yüzeyi kalem işi çiçek ve yaprak motifleriyle hareketlendirilmiş. (19. yy.) Boyut: 92x60x59 cm

    TLSatıldı
  • SEVRES BRONZ SAAT TAKIMI-Fransız Yapımı, bronz malzemeden imal oval formlu yuvarlak saat kadranlı ve üst tarafı cupid ve fransız kadın
dekorlu. Barok stil aplike gül ve enstrüman motifi ile süslenmiş. (19.yy.)
Saat boyut: 52x52 cm, Şamdan: 16x56 cm

    Lot No: 88

    Lot: 88

    SEVRES BRONZ SAAT TAKIMI-Fransız Yapımı, bronz malzemeden imal oval formlu yuvarlak saat kadranlı ve üst tarafı cupid ve fransız kadın dekorlu. Barok stil aplike gül ve enstrüman motifi ile süslenmiş. (19.yy.) Saat boyut: 52x52 cm, Şamdan: 16x56 cm

    TLSatıldı
  • JEAN-LEON GEROME (1824-1904)-İmzalı. Sanatçının 1902 yılında ilk tasarımını yaptığı ve ve neo grec tarzda
betimlediği çalışması. Çıplak kadın figürü tasvirli. Tüm yüzeyler altın patineli.
Yükseklik: 54 cm

    Lot No: 89

    Lot: 89

    JEAN-LEON GEROME (1824-1904)-İmzalı. Sanatçının 1902 yılında ilk tasarımını yaptığı ve ve neo grec tarzda betimlediği çalışması. Çıplak kadın figürü tasvirli. Tüm yüzeyler altın patineli. Yükseklik: 54 cm

    TLSatıldı
  • MİNYATÜR SAAT VE MUMLUK SETİ-Yükseklik: 21 cm

    Lot No: 90

    Lot: 90

    MİNYATÜR SAAT VE MUMLUK SETİ-Yükseklik: 21 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ MİNYATÜR TAKIM-Limoges damgalı, 
Yükseklik: 11 cm

    Lot No: 91

    Lot: 91

    FRANSIZ MİNYATÜR TAKIM-Limoges damgalı, Yükseklik: 11 cm

    TLSatıldı
  • GECE SÜRAHİSİ-Opal cam, çap: 16 cm, yükseklik: 23 cm

    Lot No: 92

    Lot: 92

    GECE SÜRAHİSİ-Opal cam, çap: 16 cm, yükseklik: 23 cm

    TLSatıldı
  • VİYANA PORSELEN SUNUM TAKIMI-Viyana damgalı, yüzeyleri mitolojik resim çalışmalıdır. 
Tepsi çap: 33 cm, çaydanlık yükseklik: 15 cm

    Lot No: 93

    Lot: 93

    VİYANA PORSELEN SUNUM TAKIMI-Viyana damgalı, yüzeyleri mitolojik resim çalışmalıdır. Tepsi çap: 33 cm, çaydanlık yükseklik: 15 cm

    TLSatıldı
  • GÜMÜŞ ÇAYDANLIK SETİ-Damgalı, 3 kilo 330 gram ağırlığındadır. 800 ayar damgalıdır.
Tepsi boyut: 38x55 cm, çaydanlık yükseklik: 22 cm

    Lot No: 94

    Lot: 94

    GÜMÜŞ ÇAYDANLIK SETİ-Damgalı, 3 kilo 330 gram ağırlığındadır. 800 ayar damgalıdır. Tepsi boyut: 38x55 cm, çaydanlık yükseklik: 22 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ BRONZ SAAT TAKIMI-Rokoko stili altı kollu şamdanlar konik kaideli ve ince gövdeli. Gövde üzerleri eros heykelleriyle dekorlu.Saat rokoko tarzı mimari kaide üzerine aplike edilmiş.Saat gövdesi üç adet eros heykeliyle hareketlendirilmiş. (19.yy.) Saat yükseklik: 72 cm

    Lot No: 95

    Lot: 95

    FRANSIZ BRONZ SAAT TAKIMI-Rokoko stili altı kollu şamdanlar konik kaideli ve ince gövdeli. Gövde üzerleri eros heykelleriyle dekorlu.Saat rokoko tarzı mimari kaide üzerine aplike edilmiş.Saat gövdesi üç adet eros heykeliyle hareketlendirilmiş. (19.yy.) Saat yükseklik: 72 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ ÇİFT BRONZ ŞAMDAN-Oluklu silindirik formlu kaide üzerinde yükselen mitolojik kadın figürleri üç mumluklu şamdanları
taşıyor. Şamdanlar kıvrımlı dal ve çiçek tasvirli. Kaide ve mumluklar altın, kadın figürleri kahverengi
patineli. (19. yy.) Yükseklik: 85 cm

    Lot No: 96

    Lot: 96

    FRANSIZ ÇİFT BRONZ ŞAMDAN-Oluklu silindirik formlu kaide üzerinde yükselen mitolojik kadın figürleri üç mumluklu şamdanları taşıyor. Şamdanlar kıvrımlı dal ve çiçek tasvirli. Kaide ve mumluklar altın, kadın figürleri kahverengi patineli. (19. yy.) Yükseklik: 85 cm

    TLSatıldı
  • SEVRES PORSELEN VAZO-Neo-Klasik stil. Bronz Sekizgen kaideli. Şişkin yuvarlak gövdeli ve kapaklı. Lacivert zemin üzerine
altın yaldız konturlüdür. A. Delahodde imzalı rokoko yaşam sahnesi ve peyzaj tasvirli. Kanatlı melek
figürleri şeklinde aplike bronz kulplu. (19.yy.) Yükseklik: 64 cm

    Lot No: 97

    Lot: 97

    SEVRES PORSELEN VAZO-Neo-Klasik stil. Bronz Sekizgen kaideli. Şişkin yuvarlak gövdeli ve kapaklı. Lacivert zemin üzerine altın yaldız konturlüdür. A. Delahodde imzalı rokoko yaşam sahnesi ve peyzaj tasvirli. Kanatlı melek figürleri şeklinde aplike bronz kulplu. (19.yy.) Yükseklik: 64 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ BRONZ JARDİNYER-Rokoko kıvrımlı dört ayaklı kaide üzerinde yükselen oval hazneli Jardinyerin tutamakları gövdeye
akuple girlandları tutan eros figürleriyle dekorlu. Tutamakları birer şamdanla hareketlendirilmiş.
(19.yy.) Boyut: 31x61 cm, yükseklik: 21 cm

    Lot No: 98

    Lot: 98

    FRANSIZ BRONZ JARDİNYER-Rokoko kıvrımlı dört ayaklı kaide üzerinde yükselen oval hazneli Jardinyerin tutamakları gövdeye akuple girlandları tutan eros figürleriyle dekorlu. Tutamakları birer şamdanla hareketlendirilmiş. (19.yy.) Boyut: 31x61 cm, yükseklik: 21 cm

    TLSatıldı
  • SEVRES PORSELEN MÜCEVHER KUTUSU-Dikdörtgen formlu, bronz iskeletli, dört köşesi kadın figürleri tasvirli. Ön ve arka paneller sevgililer, kapak üzerine ve yan paneller ise mitolojik tasvirli resim çalışmalı. (19.yy.) 
Boyut: 18x24x16 cm

    Lot No: 99

    Lot: 99

    SEVRES PORSELEN MÜCEVHER KUTUSU-Dikdörtgen formlu, bronz iskeletli, dört köşesi kadın figürleri tasvirli. Ön ve arka paneller sevgililer, kapak üzerine ve yan paneller ise mitolojik tasvirli resim çalışmalı. (19.yy.) Boyut: 18x24x16 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ ÜÇ BRONZ HEYKELLİ ÇİFT AVİZE-Bronz 3 farklı pozisyonda heykel barındıran avize, çiçek ve yaprak motifleriyle süslenmiştir. Avizenin ortasında, dallar gibi uzanan ve avizenin heykellerini destekleyen bir ana gövde bulunuyor. (19.yy.)
Yükseklik: 110 cm, çap: 100 cm

    Lot No: 100

    Lot: 100

    FRANSIZ ÜÇ BRONZ HEYKELLİ ÇİFT AVİZE-Bronz 3 farklı pozisyonda heykel barındıran avize, çiçek ve yaprak motifleriyle süslenmiştir. Avizenin ortasında, dallar gibi uzanan ve avizenin heykellerini destekleyen bir ana gövde bulunuyor. (19.yy.) Yükseklik: 110 cm, çap: 100 cm

    TLSatıldı
  • VİYANA PORSELEN KUPALAR-Damgalı, ön ve arka yüzleri mitolojik tasvirli resim çalışmalı. 
Yükseklik: 51 cm, Çap: 22 cm

    Lot No: 101

    Lot: 101

    VİYANA PORSELEN KUPALAR-Damgalı, ön ve arka yüzleri mitolojik tasvirli resim çalışmalı. Yükseklik: 51 cm, Çap: 22 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ BRONZ HEYKELLİ SAAT-Bitkisel formlu bronz dört ayak, mermer gövdeye akuple edilmiş. Siyah renkli mermer gövde üzerindeki bronz kadın figürü altın patineli. Kaidenin kenar bordürleri ve saat çevresi bitkisel motifli bronz aplikelerle  hareketlendirilmiş. Boyut: 28x54x93 cm

    Lot No: 102

    Lot: 102

    FRANSIZ BRONZ HEYKELLİ SAAT-Bitkisel formlu bronz dört ayak, mermer gövdeye akuple edilmiş. Siyah renkli mermer gövde üzerindeki bronz kadın figürü altın patineli. Kaidenin kenar bordürleri ve saat çevresi bitkisel motifli bronz aplikelerle hareketlendirilmiş. Boyut: 28x54x93 cm

    TLSatıldı
  • SALMSON BRONZ HEYKEL-Yuvarlak kaideli, Mitolojik iki kadın ve çocuk tasvirli.Heykel koyu kahverengi
patineli.Fransız sanatçı JEAN JULES SALMSON damgalı (19.yy.) 
Yükseklik: 80 cm

    Lot No: 103

    Lot: 103

    SALMSON BRONZ HEYKEL-Yuvarlak kaideli, Mitolojik iki kadın ve çocuk tasvirli.Heykel koyu kahverengi patineli.Fransız sanatçı JEAN JULES SALMSON damgalı (19.yy.) Yükseklik: 80 cm

    TLSatıldı
  • AUGUSTE DE WEVER BRONZ HEYKEL (1836-1910)-Yuvarlak döner kaideli bronz heykel, mitolojik bir kadın ve dört çocuk tasvirli.
Heykel koyu kahverengi patineli. 
Yükseklik: 75 cm

    Lot No: 104

    Lot: 104

    AUGUSTE DE WEVER BRONZ HEYKEL (1836-1910)-Yuvarlak döner kaideli bronz heykel, mitolojik bir kadın ve dört çocuk tasvirli. Heykel koyu kahverengi patineli. Yükseklik: 75 cm

    TLSatıldı
  • KADIN FİGÜRLÜ ÇİFT BRONZ ŞAMDAN-Dört ayaklı, kadın tasvirli bronz şamdandır. Yükseklik: 85 cm

    Lot No: 105

    Lot: 105

    KADIN FİGÜRLÜ ÇİFT BRONZ ŞAMDAN-Dört ayaklı, kadın tasvirli bronz şamdandır. Yükseklik: 85 cm

    TLSatıldı
  • FERDINAND BARBEDIEN (1810-1892) ÇİFT BRONZ ŞAMDAN-Kıvrımlı üç ejderha ayaklı gövde yivli sütun formunda. Kaide ve gövde arası maskla
hareketlendirilmiş. Şamdan bitkisel figürlü beş mumluğun ortasında kuş figürü ile dekorlu.
(19.yy.) Yükseklik: 80 cm

    Lot No: 106

    Lot: 106

    FERDINAND BARBEDIEN (1810-1892) ÇİFT BRONZ ŞAMDAN-Kıvrımlı üç ejderha ayaklı gövde yivli sütun formunda. Kaide ve gövde arası maskla hareketlendirilmiş. Şamdan bitkisel figürlü beş mumluğun ortasında kuş figürü ile dekorlu. (19.yy.) Yükseklik: 80 cm

    TLSatıldı
  • VENEDİK AHŞAP HEYKEL-Kaide ve figürden oluşan ahşap oyma heykel iki parça olarak dizayn edilmiştir. Palmiye altında testi taşıyan kadın figürü tasvir edilmiş. Kaidenin tüm yüzeyleri bordo renk ve yaldızlı renklerle süslenmiş. Siyah renkli heykelin elbisesi çok renkli yaldızlı boyalarla detaylı olarak çalışılmış. (19. yy.)
Yükseklik: 190 cm

    Lot No: 107

    Lot: 107

    VENEDİK AHŞAP HEYKEL-Kaide ve figürden oluşan ahşap oyma heykel iki parça olarak dizayn edilmiştir. Palmiye altında testi taşıyan kadın figürü tasvir edilmiş. Kaidenin tüm yüzeyleri bordo renk ve yaldızlı renklerle süslenmiş. Siyah renkli heykelin elbisesi çok renkli yaldızlı boyalarla detaylı olarak çalışılmış. (19. yy.) Yükseklik: 190 cm

    TLSatıldı
  • VENEDİK AHŞAP HEYKEL-Kaide ve figürden oluşan ahşap oyma heykel iki parça olarak dizayn edilmiştir. Gondol üzerinde bir elinde kürek, diğer elinde meşale tutan erkek figürü tasvir edilmiş. Figür otantik kıyafetleriyle betimlenmiştir. Figür ve kaidesi çok renkli yaldızlı boyalarla süslenmiş. (19.yy.) 
Yükseklik: 187 cm

    Lot No: 108

    Lot: 108

    VENEDİK AHŞAP HEYKEL-Kaide ve figürden oluşan ahşap oyma heykel iki parça olarak dizayn edilmiştir. Gondol üzerinde bir elinde kürek, diğer elinde meşale tutan erkek figürü tasvir edilmiş. Figür otantik kıyafetleriyle betimlenmiştir. Figür ve kaidesi çok renkli yaldızlı boyalarla süslenmiş. (19.yy.) Yükseklik: 187 cm

    TLSatıldı
  • VİYANA PORSELEN KUPA-“Wien” porselen imalat damgalı. Gövde yüzeyi lacivert renk üzerine kabartma altın yaldız rokoko motifleri ile dekorlu. Gövde ön ve arka yüzeyi yuvarlak paneller içerisinde mitolojik konulu sahnelerle tasvirli. 
Yükseklik: 36 cm

    Lot No: 109

    Lot: 109

    VİYANA PORSELEN KUPA-“Wien” porselen imalat damgalı. Gövde yüzeyi lacivert renk üzerine kabartma altın yaldız rokoko motifleri ile dekorlu. Gövde ön ve arka yüzeyi yuvarlak paneller içerisinde mitolojik konulu sahnelerle tasvirli. Yükseklik: 36 cm

    TLSatıldı
  • 2 ADET AVRUPA PORSELEN FİGÜR-Kıvrımlı dört ayaklı porselen kaide üzerinde duran otantik kıyafetleriyle betimlenmiş kadın ve erkek figürü. Kaideler beyaz zemin üzerine altın yaldız bordürler ve çiçek motifleriyle dekorlu. (19.yy.) 
Yükseklik: 51 cm

    Lot No: 110

    Lot: 110

    2 ADET AVRUPA PORSELEN FİGÜR-Kıvrımlı dört ayaklı porselen kaide üzerinde duran otantik kıyafetleriyle betimlenmiş kadın ve erkek figürü. Kaideler beyaz zemin üzerine altın yaldız bordürler ve çiçek motifleriyle dekorlu. (19.yy.) Yükseklik: 51 cm

    TLSatıldı
  • ALMAN PORSELEN BİBLO-Dört figürlü, 1817 Made in gdr damgalı.

    Lot No: 111

    Lot: 111

    ALMAN PORSELEN BİBLO-Dört figürlü, 1817 Made in gdr damgalı.

    TLSatıldı
  • FRANSIZ BRONZ MÜCEVHER KUTUSU-Aslan figürlü, dört ayaklı kutunun tüm yüzeyleri altın patineli ve mitolojik sahnelerle dekorlu. (19. yy)
 Yükseklik: 14 cm

    Lot No: 112

    Lot: 112

    FRANSIZ BRONZ MÜCEVHER KUTUSU-Aslan figürlü, dört ayaklı kutunun tüm yüzeyleri altın patineli ve mitolojik sahnelerle dekorlu. (19. yy) Yükseklik: 14 cm

    TLSatıldı
  • İKİ ADET FRANSIZ BRONZ MÜCEVHER KUTUSU-a) Dört ayaklı oval formlu kutunun tüm yüzeyleri altın patineli ve kabartma gül
ve fiyonk desenleriyle dekorlu. (19.yy.) Yükseklik: 8 cm
b) Dört ayaklı yuvarlak formlu kutunun tüm yüzeyleri altın patineli ve
kabartma gül desenleriyle dekorlu. (19.yy.) Yükseklik: 8 cm

    Lot No: 113

    Lot: 113

    İKİ ADET FRANSIZ BRONZ MÜCEVHER KUTUSU-a) Dört ayaklı oval formlu kutunun tüm yüzeyleri altın patineli ve kabartma gül ve fiyonk desenleriyle dekorlu. (19.yy.) Yükseklik: 8 cm b) Dört ayaklı yuvarlak formlu kutunun tüm yüzeyleri altın patineli ve kabartma gül desenleriyle dekorlu. (19.yy.) Yükseklik: 8 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ SEHPA-XVI. Louis stili. Dört ayaklı çapraz bağlantılı masa dikdörtgen formlu. Tabla bordürü ajur işçilikli çiçek desenleriyle dekorlu. Çapraz bağlantı üzerine çiçek girlandlarıyla hareketlendirilmiş. Tüm ahşap yüzeyler altın varak çalışmalı. Tablası beyaz renkli mermerden imal. (19.yy.) 
Boyut: 79x100x66 cm

    Lot No: 114

    Lot: 114

    FRANSIZ SEHPA-XVI. Louis stili. Dört ayaklı çapraz bağlantılı masa dikdörtgen formlu. Tabla bordürü ajur işçilikli çiçek desenleriyle dekorlu. Çapraz bağlantı üzerine çiçek girlandlarıyla hareketlendirilmiş. Tüm ahşap yüzeyler altın varak çalışmalı. Tablası beyaz renkli mermerden imal. (19.yy.) Boyut: 79x100x66 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ VARAKLI SEHPA-Çapraz bağlantılı dört adet kıvrımlı ayağa sahip altın varak masa, gül ve
yaprak formunda oymalarla hareketlendirilmiş. Mermer tablalı. (19.yy.)
Boyut: 83x76x48 cm

    Lot No: 115

    Lot: 115

    FRANSIZ VARAKLI SEHPA-Çapraz bağlantılı dört adet kıvrımlı ayağa sahip altın varak masa, gül ve yaprak formunda oymalarla hareketlendirilmiş. Mermer tablalı. (19.yy.) Boyut: 83x76x48 cm

    TLSatıldı
  • OSMANLI HATTAT SANDIĞI-Dikdörtgen formlu, dört ayaklı sandık piramidal kapaklı. Tüm yüzeyler menevişli sedef ve bağa kullanılarak geometrik ve bitkisel formlu desenlerle süslenmiş. (19.yy.)
Boyut: 30x49x35 cm

    Lot No: 116

    Lot: 116

    OSMANLI HATTAT SANDIĞI-Dikdörtgen formlu, dört ayaklı sandık piramidal kapaklı. Tüm yüzeyler menevişli sedef ve bağa kullanılarak geometrik ve bitkisel formlu desenlerle süslenmiş. (19.yy.) Boyut: 30x49x35 cm

    TLSatıldı
  • OSMANLI KAKMA SEHPA-Tüm yüzeyler menevişli sedef ve bağa kullanılarak geometrik ve bitkisel formlu desenlerle süslenmiş. (19.yy.) Yükseklik: 46 cm

    Lot No: 117

    Lot: 117

    OSMANLI KAKMA SEHPA-Tüm yüzeyler menevişli sedef ve bağa kullanılarak geometrik ve bitkisel formlu desenlerle süslenmiş. (19.yy.) Yükseklik: 46 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ TORCHER-Üç ayaklı üçgen kaideli. Üç kıvrık sütun üzerinde yuvarlak tablalı. Sütunların üzerine çiçek motifleriyle dekorlu. Alt bölümde kaidenin ortasından tablaya uzanan sütunun alt ve üst kısımları çiçek desenleriyle hareketlendirilmiş. (19.yy.) Yükseklik: 136 cm, Çap: 40 cm

    Lot No: 118

    Lot: 118

    FRANSIZ TORCHER-Üç ayaklı üçgen kaideli. Üç kıvrık sütun üzerinde yuvarlak tablalı. Sütunların üzerine çiçek motifleriyle dekorlu. Alt bölümde kaidenin ortasından tablaya uzanan sütunun alt ve üst kısımları çiçek desenleriyle hareketlendirilmiş. (19.yy.) Yükseklik: 136 cm, Çap: 40 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ TORCHER-Burgu motifli dört ayaklı, yuvarlak ve mermer tablalı. Tabla alt bordürü bitkisel girlandlarla
dekorlu. Alt kısımda hazeranlı bölümü bulunan
torcher’ın tüm yüzeyleri altın varak çalışmalı.
Yükseklik : 112 cm, çap: 40 cm

    Lot No: 119

    Lot: 119

    FRANSIZ TORCHER-Burgu motifli dört ayaklı, yuvarlak ve mermer tablalı. Tabla alt bordürü bitkisel girlandlarla dekorlu. Alt kısımda hazeranlı bölümü bulunan torcher’ın tüm yüzeyleri altın varak çalışmalı. Yükseklik : 112 cm, çap: 40 cm

    TLSatıldı
  • İTALYAN VARAKLI ORTA MASASI-Çapraz bağlantılı, kıvrımlı dört ayaklı, bombeli dikdörtgen formludur. Ayaklar, gövde ve bağlantı rokoko tarzı çiçekler ve bitki desenleri ile dekorlu. Tablası mermer masanın tüm yüzeyi altın varak çalışmalı. (19.yy)
Boyut: 61x102x88 cm

    Lot No: 120

    Lot: 120

    İTALYAN VARAKLI ORTA MASASI-Çapraz bağlantılı, kıvrımlı dört ayaklı, bombeli dikdörtgen formludur. Ayaklar, gövde ve bağlantı rokoko tarzı çiçekler ve bitki desenleri ile dekorlu. Tablası mermer masanın tüm yüzeyi altın varak çalışmalı. (19.yy) Boyut: 61x102x88 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ VARAKLI ORTA MASA-Rokoko kıvrımlı dört ayaklı kaide üzerine oturan oval formlu masanın tabla altı, ajur işçilikli geometrik
motifler ve çicek buketleri ile dekorlu. Tablası mermer masanın tüm yüzeyleri altın varak çalışmalı.
(19.yy) Boyut: 78x82x120 cm

    Lot No: 121

    Lot: 121

    FRANSIZ VARAKLI ORTA MASA-Rokoko kıvrımlı dört ayaklı kaide üzerine oturan oval formlu masanın tabla altı, ajur işçilikli geometrik motifler ve çicek buketleri ile dekorlu. Tablası mermer masanın tüm yüzeyleri altın varak çalışmalı. (19.yy) Boyut: 78x82x120 cm

    TLSatıldı
  • BRONZ SEVRES MASA SAATİ-Dört aslan ayaklı, çiçek ve mitolojik resim motifli.
Boyut: 35x22 cm

    Lot No: 122

    Lot: 122

    BRONZ SEVRES MASA SAATİ-Dört aslan ayaklı, çiçek ve mitolojik resim motifli. Boyut: 35x22 cm

    TLSatıldı
  • BOHEM ÇİFT KUPA-Çap 13 cm, yükseklik: 33

    Lot No: 123

    Lot: 123

    BOHEM ÇİFT KUPA-Çap 13 cm, yükseklik: 33

    TLSatıldı
  • AVRUPA PORSELEN AŞURELİK VE SAHLEPLİĞİ-Osmanlı pazarı için özel yapım. Aşurelik, yuvarlak konik kaide üzerinde yükselen şişkin armudi gövdeli, dar boyunlu, gaga ağızlı ve kapaklı. Sahleplik, dilimli kenarlı tabak yuvarlak gövdeli ve kubbe kapaklı. Tüm yüzeyler pembe ve sarı zemin üzerine çiçek motifleriyle dekorlu tutanaklar gül formunda. (19.yy.)
Aşurelik yükseklik 32 cm, sahleplik yükseklik: 14 cm

    Lot No: 124

    Lot: 124

    AVRUPA PORSELEN AŞURELİK VE SAHLEPLİĞİ-Osmanlı pazarı için özel yapım. Aşurelik, yuvarlak konik kaide üzerinde yükselen şişkin armudi gövdeli, dar boyunlu, gaga ağızlı ve kapaklı. Sahleplik, dilimli kenarlı tabak yuvarlak gövdeli ve kubbe kapaklı. Tüm yüzeyler pembe ve sarı zemin üzerine çiçek motifleriyle dekorlu tutanaklar gül formunda. (19.yy.) Aşurelik yükseklik 32 cm, sahleplik yükseklik: 14 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ LIMOGES PORSELEN ÇİFT KUPA-Damgalı, bronz dört ayaklı ön ve arka yüzeyleri enstrüman çalan adam ve dinleyen kadın yaşam sahnesi resmedilmiş. Lacivert zemin üzerine altın yaldız kontürlüdür. 
Boyut: 41x38 cm

    Lot No: 125

    Lot: 125

    FRANSIZ LIMOGES PORSELEN ÇİFT KUPA-Damgalı, bronz dört ayaklı ön ve arka yüzeyleri enstrüman çalan adam ve dinleyen kadın yaşam sahnesi resmedilmiş. Lacivert zemin üzerine altın yaldız kontürlüdür. Boyut: 41x38 cm

    TLSatıldı
  • FRANSIZ LIMOGES PORSELEN ŞEKERLİK-Limoges Damgalı, çiçek motifleri ile süslenmiştir. Yükseklik: 10 cm, çap: 32 cm

    Lot No: 126

    Lot: 126

    FRANSIZ LIMOGES PORSELEN ŞEKERLİK-Limoges Damgalı, çiçek motifleri ile süslenmiştir. Yükseklik: 10 cm, çap: 32 cm

    TLSatıldı
  • ALMAN KAISER VAZO-Kaiser damgalı, oval formludur. Yükseklik: 33 cm, çap 17 cm

    Lot No: 127

    Lot: 127

    ALMAN KAISER VAZO-Kaiser damgalı, oval formludur. Yükseklik: 33 cm, çap 17 cm

    TLSatıldı